Bakgår'n

Här kommer bilderna från i går kväll.
Dianus och en suddig påsrivande somby
Jag och August var också där
Syrran också...i alla fall på pappret men vem var person nummer sex? Hemlig jäst...
August, Malin, Jag och mitt tandkött
Så kom till slut maten och det blev såklart tapas.
Min mat
En fin lykta
Vi utbytte frysdiskincidenter och skrattade så vi grät
Efter dryga två timmars ätande, skrattande, sunes jul dialogande och vinpimlande så var det dags att dra hem. Det här får vi göra om!
Förresten gissa vem.

Kommentarer
Postat av: Diana

Tack för en gööörmysig kväll!! det får vi absolut göra om snart! Fast med en Malin då med och den 6:e personen, vem de nu va höhö :) Puss!!

2012-07-19 @ 18:04:19
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: Louise

Åh vad mysigt!!!

Jag gissar på att det är en liten jenny? :)

2012-07-19 @ 23:45:56
URL: http://www.moonlightdrive.blogg.se
Postat av: sändy

ser sketmysigt ut!:)
Visst ere söta sanna?:)

2012-07-20 @ 12:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0