Färdigjobbad och klantig

Ja hej på er kära vänner.
Jag har alltså jobabt färdigt för dagen och gick efter det raka spåret till affären för att inhandla lite förnödenheter så som jordgubbar, mögelost och makaroner. Nu står vi oss ena vecka. Sedan slängde jag mig in på Håkans jobb eftersom jag inte orkar släpa kassarna hela vägen hem (makaroner väger ju en del...host) Sedan packade vi in oss i bilen och åkte och hämtade Viden som nu gjort sin sista dag på förskolan för ett tag. Nu väntar sex veckor semester för honom. Härligt!
 Nu till klanteriet. Någon gång mellan affären och förskolan så har jag tappat bort min mobil (eller högra handen som jag även kallarn) skrik och panik. Troligtvis ligger den på Håkans jobb och skräpar och därmed har jag gett honom i uppdrag att åka och hämta den. Nu. På en gång. Fort som fan.
Så länge ska jag trösta mig med det här lilla paketet som jag också passade på att hämta ut förut.
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Kul med paket! Hoppas mobilen kom tillrätta!

2012-07-12 @ 22:28:16
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0