Färdigjobbad och svettig

Ja herre gud. I dag har verkligen ALLT hänt på jobbet. Tur att vi är ett så bra team så vi ordnar upp allt galant. Klibbigt väder är det också så jag är änna helt genomsvett. Mina trekvartslånga mysbrallor fick åka på så fort jag klev innanför dörren här hemma (inga raggsockar i dag alltså) då är det sommar på riktigt eller nåt. Pust jag är verkligen helt slut. En sådan här dag är det inte mer än rätt att Håkan åker i väg och shoppar glass till mig (fast half baked var slut buhu).
 
Nam nam

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Det går åt en del glass hemma hos er va ? ;)

Svar: Alldeles för mycket är jag rädd ;)
Kristin Sandgren

2012-07-03 @ 18:22:10
URL: http://cgsfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0