Morfarbesök, kladdkakeglass och den stora irritationen

God kväll!
Här har vi haft besök av min pappa som ville krama lite på Viden. Vide blev helt till sig och skulle dra med sig moffa in på rummet för att leka men när jag följde efter blev det stopp. "Aja mamma, DÄR (pekar utanför rummet och stänger dörren) haha så jädra go.
Blogglovin har förresten bytt nytt utseene (IGEN) och jag märkte att mitt senaste bloginlägg inte dök upp där och jag skyller såklart på deras uppdatering. På fejjan syns det inte heller. I alla fall inte vad jag kan se *klättrar på väggarna* *gnägg*. Där av den stora irritationen.
Men med en skvallertidning och glass kan en inte vara irriterad särskillt länge. Eftersom Half baked var slut så får ICA's variant duga som substitut.
Jodå jag kom allt ihåg att handla glass, tidning och äckelgodis till Håkan men givetvis kom jag hem utan kaffefilter(!) Skjut mig...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0