Skön dag

Ja det har vi verkligen haft. Skönt att tajma en ledig dag med lite sol. Klarat oss från regnet gjorde vi på eftermiddagen trots att det såg skumt ut på himlen. Solen kom fram så efter Vides middagslur fick han bada i poolen. Det var kul så länge det varade och sedan fick jag ägna mig åt dusch av litet illvrålande barn. Min favorit os-gren näst efter smyg på litet sovande barn... Nu vällingmyser vi i soffan och jag och kråkan vänder ut och in på kyl och frys för att hitte på nåt att äta. Svårt. Väldigt svårt.


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag laddade ner blogg.se appen igen men jag kunde inte ens logga in :/ Trodde dom skulle fixat den vid det här laget! Trökigt när det krånglar hela tiden, sist kunde man ju inte lägga upp bilder, eller så gick det inte ens att göra ett inlägg....

2012-07-09 @ 23:03:51
URL: http://www.moonlightdrive4.blogspot.com
Postat av: Louise

Jaha gick inte att kommentera först så jag skriver igen här då! :)

Jag laddade ner blogg.se appen igen men jag kan inte ens logga in :/ Tycker dom borde fixa den nu eftersom den varit dålig så himla länge! Jag hinner ju inte blogga från datorn så mycket längre. Är ju därför jag bytte till blogspot. Får ladda ner appen imorrn igen och se om det funkar då....

2012-07-09 @ 23:21:24
URL: http://www.moonlightdrive4.blogspot.com
Postat av: storasyrran

Jävlar va bruna ben du har! Lyllo!

2012-07-09 @ 23:45:46
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0