28 Juni

Ursäkta min dåliga franska...jag menar bloggning. I går var jag så jädra trött så det var sjukt. Då menar jag verkligen sjukt eftersom jag gick och lade mig i princip direkt efter jobbet och sov till 21.30. Gick upp, pinkade, gick tillbaka och låg död tills klockan ringde i morse. Helt slut! I dag känner jag mig lite piggare i alla fall höhö. Jag har ju inte gått och gäspat precis hela dagen som jag brukar. Tog en sväng förbi affären efter jobbet i dag och köpte på mig en påse lösgodis bekås ajm wört itt gad dämmit!
Solen skiner himlen är blå och jag är svettig precis över allt. Det blir till att ta på sig något luftigt och sedan knalla över till grannen hela lilla familjen och fira ett födelsedagsbarn minsann (eller barn var väl att ta i en pensionär snarare).
Det får bli en egobild från midsommar här eftersom jag längtar till helgen då jag får sminka bort mitt trötta fejs igen.
Hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0