3 juni

Så dags att börja blogga nu när dagen är slut höhö.
Hej förresten!
I dag har jag jobbat delad tur så därav den dåliga uppdateringen men i morgon är jag ledig och ska skänka er andra en tanke som måste pallra er till jobbet (muöhöhö).
Sedan jag kom hem från jobbet har jag inte gjort många knop (mer än att via telefon guida min far och Anneli hur en hittar till min blogg på det ofantligt stora och krångliga world wide web...) Efter många om och men gick det men sen återstår det att se om de hittar hit igen hähä.
Näpp nu ska jag slappa vidare här framför mästarnas mästare (och försöka gräva ner mig under en sten så jag inte får reda på i förväg vem som vinner).

Se förresten vad mysigt jag hade det när jag var hemma på mina timmar. Jag fick sällskap på soffan av ett gosetroll som precis har vaknat från sin middagslur här.
Älskade unge!


Kommentarer
Postat av: cammie

Underbar bild :)

2012-06-04 @ 00:15:54
URL: http://tuschaa.blogg.sr
Postat av: Louise

Tack tack :)



Naaw så mysigt :)

2012-06-04 @ 12:39:57
URL: http://www.moonlightdrive4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0