8 Juni

Gokväll!
Nu sitter jag här och känner mig som åtminstone TRE utsketna päron. Jag antar att ni är trötta på att höra mitt gnäll om hur trött jag är men i kväll har det ta me faan peakat alltså. Ni kanske undrar hur det är möjligt att vara ännu tröttare än i går men det är faktiskt så att jag har stått och klippt håret på ett ursinnigt, skrikande och gråtande barn. Det gör jag aldrig om igen. Jag tolkar det så att han hellre vill ha långt hår och gärna för mig säger jag bara. Pust.
Vilken tur då att tårtan kanske möjligtvis förhoppningsvis blir någorlunda lyckad till slut i alla fall...får vi väl tro. Ehum...

Nu ska jag försöka andas ut lite mellan tårtspackling, kakbak och paketinslagning för jag har ju trots allt tagit långhelg!
För att få lite helgfeeling på det här inlägget så får det bli en bild på en uppsnoffsad moi från trettioårsfesten. 



Kommentarer
Postat av: August

Snyggo!!!

Ja, tiden har verkligen gått hur snabbt som helst! Vi måste vara hos mig någon dag i sommar, absolut!

2012-06-08 @ 23:24:17
URL: http://enligtaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0