Bilder från lördagskvällen

Har ju helt glömt bort att visa bilderna från min lilla partykväll med tjejerna. Det blev inte många men här är dom (både systemisen och mobilen fick åka fram)

Jag började med att dyka ner i den väl tilltagna godisskålen!

Sedan tog jag en egobild på mig själv (fast den har ni i och för sig redan fått se)

Det bjöds på smarrig fördrink

Sedan fick jag dyka ner i fjällans sminkväska för att kludda lite på henne. Alltid lika roligt!

En väldigt suddig bild på två fina tjejor

Hej hej

Väldigt trevlig kväll måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Snygg ego bild!!!

2012-06-14 @ 22:47:41
Postat av: Sandra

Ser ut som en trevlig kväll och du snygg som vanligt.
Snyggt med lösfrallorna =)

Kram & trevlig helg

2012-06-15 @ 08:21:50
URL: http://trainingbysandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0