Bloggtips!

Då har en landat i soffan igen då. Kvällen har gått bra och det blir fortsatt jobb för mig den här helgen. Så då vet ni vart ni har mig höhö.
I dag har förresten äntligen dagen kommit som jag har väntat på (höhö) en polare till mig har äntligen skaffat sig en fotoblogg! Woho osv. Nu sitter jag och guidar honom via facebookchatten hur man fixar en länk. Han skulle egentligen behöva komma hit på en kurs hähä. Kika gärna in på hans blogg --->HÄR<--- för jag har nämligen lovat honom alla mina läsare ifall han startade en blogg. Ni ställer väl upp?

Det är stoffe som har fotat massa najsiga bilder på mig och dianus ni vet(här har jag varit lite dum och klämt ihop dom men in på bloggen och kika på massa fina bilder!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0