Definitive gold box edition och come die with us

Oooo kolla kolla kolla vad som damp ner i min brevlåda i dag (perfekt tajmat med det regniga vädret)
Har velat ha den här länge men nu passade jag på att beställa den när den var på rea *gniden*. Nu vet ni vad jag har att göra det närmsta höhö.
Passade även på att beställa Ammotracks nyaste skiva. En vill ju gärna stödja den däringa familjen spiderchick så de kan leva i lyx och flärd höhö. Har lyssnat lite grann och den får fem tummar upp av fem möjliga (expertutlåtande *host*)
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh fy ett officielt tack borde man ju få för tipset men nähä inte det.... ;-) ha det så trevligt med boxen!

2012-06-25 @ 18:12:56
Postat av: storasyrran

Hey! Nu kan du läsa om spotta groda i min blogg..

2012-06-25 @ 20:46:29
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0