Det höll på att gå riktigt illa...

Skulle koka mig en go kopp kaffe förut (för det blir jag alltid sugen på så här på eftermiddagen) men det höll på att sluta i kattastrof. För det första var kaffet nästan slut men jag lyckades skramla ihop lite bös i botten på burken så att det precis räckte till en kopp. Jag andas ut. Slänger sedan upp kylskåpet bara för att där upptäcka att mjölken nästan är slut(!) Det var då själva faen också. Men med den sista mjölken, den sista grädden och det sista kaffet svängde jag ihop den godaste kopp kaffe jag druckit på länge. Kanske var den så god för att jag fick slita så hårt? Höhö.
 
En lyckad kopp kaffe...sill sist.
 

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Katastrof utan kaffe ju ... skönt att du räddade dagen och lyckades få ihop en kopp ;)

2012-06-20 @ 17:20:57
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Louise

Hehehe ser ut som mäsk! Man ska ju dricka mycket vatten och så och undvika.... kaffe hehehe! Helst undvika alkohol oxå då.... Sen äta lite nyttigare kanske, sen är det inte mycket mer :) Sätter fart på magen/tarmarna är väl det jag märkt av mest hittills!

2012-06-20 @ 20:25:44
URL: http://www.moonlightdrive4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0