Killer Heels

Måste bara berätta att mina skor verkligen lever upp till namnet killer heels. Jag hade på mig skorna här om dagen på studenten men tog av mig dom när vi var inomhus. Barnen sprang runt och lekte med en ballong ute i hallen och jag skulle ju givetvis sparka till på den men pricksäker som en är så sparkade jag till mina skor i stället. Ajsomfanhelvetsjävlaskiiit vad ont det gjorde men jag tänkte väl inte mer på det. När jag kom hem och skulle byta om så fick jag se en intorkad blodfläck på sockan(!) Det visade sig att en av nitarna på skorna punkterat min stackars fot haha.

En mörbultad och väldigt törr fot 

Farligt snygga och lite farliga på riktigt också tydligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0