Tårtan

Hej hopp!
Här är det full rulle ska ni veta. Håkan städar och jag slappar...
Nädå jag har allt slitit jag med. Jag har fixat färdigt allt ätbart samt även hunnit med att duscha. Inte så illa pinkat. Nu ska jag bara piffa till mig lite och plocka med det sista sen så är ju gästerna snart här (okeeej nu fick jag lite panik när jag tittade på klockan).
Vi får höras lite senare om jag hinner annars så uppdaterar jag ju på instagram ni vet.

Här ska ni få se på tårtan som blev lyckad trots allt (lyckligt). Fast ganachén blev kanske lite väl hård men va fasen en får la ta iii lite när en skär tårta då höhö.



Kommentarer
Postat av: Marie

Åå vad fin!!!! Lägger du ut recept?? :) kram

2012-06-09 @ 14:14:04
URL: http://smakottar.blogspot.com
Postat av: cammie

oh så läcker! var den lika god som den ser ut? :)



Jag ska för ovanlighetens skull ge mig på att baka en skapelse när Mario fyller år i juli. ska bli intressant.. fast.. jag köper tårtbottnarna ;)

2012-06-10 @ 10:17:40
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: sändy

shit va smaskig den ser ut!! :D

2012-06-10 @ 18:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0