Tröttsamt tjat om trötthet

Ja ni orkar väl knappt höra det en gång till men faaaseeeen vad trött jag är. Det är nästan på rent vres som jag fortfarande håller ögonen öppna. Hade lätt kunnat slänga mig i säng och somnat klockan sex men hur normalt är det att gå och lägga sig för sitt eget kid liksom?
Det som till slut skulle få mina ögonlock att trotsa tyngdlagen var ett avsnitt av true blood men än så länge har det inte dykt upp på min tv så nu ger jag upp tamefan (och när inte ens en halvnaken Alexander Skarsgård får mig att vilja stanna kvar i soffan ja då är det riktigt illa...)
Sov gott vänner så hörs vi (förhoppningsvis) pigga och utvilade i morgon.

En söt Videbild får avsluta dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0