Tystnad och bakåtvolter

Gokväll!
Nu sitter jag i soffan och pustar. Skönt med lite tystnad efter den här dagen höhö. Det blir ju så när barnen kommer ihop och lever rövare. Mysigt också förstås. Det blev för övrigt ingen korvgrillning. Eftersom regnet stod som spön i backen så fick det bli stekt korv i bröna i stället och det är ju nästan ännu godare.
I morgon blir det jobb igen för min del men jag har bytt till mig en kortare tur eftersom min kusin tar studenten i morgon och det vill man ju inte missa.
Nu ska jag slappa vidare här och sedan försöka komma i säng i tid. Önska mig lycka till...

Bästa bilden från i dag. Tänkte att jag skulle få till en fin bild på kusinerna men det gick ju som det gick. Den ena välte och dom andra hade för mycket myror i brallan...

Kommentarer
Postat av: Diana

Hahahaha bäste bilden :D

2012-06-11 @ 21:30:41
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0