1 Mars

Hej på er!
Ny månad och nya tag. Här har det inte blivit någon vidare uppdatering men det beror väl mest på att fogarna bråkar och att jag har legat däckad i två dagar i någon form av influensa. Har haft över 39 graders feber, illamående, huvudvärk och halsont. Nu är det "bara" halsontet kvar och foglossningen då förståss. Har varit på läkarbesök och blivit sjukskriven två veckor så får vi se hur det går. Fick för mig att jag skulle till jobbet i går för att lämna in sjukintyget (mest bara för att se hur långt jag skulle orka) Det gick så där kan jag säga. folk måste ju undrat vad det var för dåre som sniglade fram och haltade som en idiot. Jaja fram kom jag i alla fall men sedan skulle man ju hem också. Självklart hade ju Håkan och Vide gått till öppna förskolan och jag hade ingen nyckel så det var bara att bita ihop och linka iväg mot församlingshemmet. Då kom min underbara granne cyklandes och vände på stört och hämtade bilen och körde mig fram och tillbaka. Hur snäll får man bli? Inte nog med det utan på eftermiddagen när jag låg och sov så kom Låle in med den här fina buketten och ett kort där det står att jag skulle krya på mig. Det är mer än en hormonstinn gravido klarar av höhö. Tack!


 

Kommentarer
Postat av: Diana

Meeeen poooor thing! Foglossningshelvetet kan dra tycker jag.. TUR du hade fin granne! En annan kännde också att de sved lite bakom ögonlocken :)



MASSOR av krya på dig kramar och pussar!!!

2012-03-01 @ 16:55:17
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0