26 Mars

Hej på er!
Örnen har landat eller liknande höhö.
Vi har verkligen haft en fantastisk vecka med kanonväder och hotellet gick ju inte av för hackor det heller. Det här var verkligen precis vad vi behövde. Vide trivdes han också och sov lika bra där som hemma och hade han fått bestämma hade han badat dygnets alla timmar. Men det är som dom säger, borta bra men hemma bäst. (Fast en egen kock, städerska och en snygg badvakt i trädgården skulle ju inte sitta helt fel).
jag kommer självklart slänga upp bilder här så fort jag har fått ordning på torpet. Här har ni utsikten från ballen (eller takterassen snarare)

Det här är dagens utsikt i alla fall och jag vet ju vad jag föredrar liksom...

Men innan jag tar tag i det där så måste jag fläska lite framför datorn. Har ju inte läst bloggar på en vecka och jag har drömt att jag har hängt både med spiderchick, underbaraClara och Stina-Lee. Abstinens någon? Näerå.
Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Lotten

Ja det känns kul och väldigt nervöst!!

Verkar som ni haft en bra semester, härligt!!

Kram

2012-03-26 @ 12:33:39
URL: http://jolozi.blogspot.com
Postat av: Louise

Inte avis alls! Längtar att få se mer bilder! :D

2012-03-26 @ 19:17:59
URL: http://www.moonlightdrive4.blogspot.com
Postat av: spiderchick

hehe :-)



Jajustdet vi bytte ju nr. Jag har uppdaterat min mobbe sedan dess och förlorade alla kontakter. Så ha släng gärna iväg ett mess :-) kram

2012-03-26 @ 20:23:32
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0