En lite för liten present, lejonkungen och påskäggstjuvstart

Hej på er!
Här har vi startat fredagsmyset, Vide och jag, med lite påskgodis framför Lejonkungen (mamma har varit här med ett välfyllt påskägg). Vinkat av mormor har han också gjort för i morgon beger hon sig norr ut igen. Hon hade med sig en så fin present till Vide som jag klämde på i går men aldrig köpte när vi var framme på stan. Tyvär var den lite i tajtaste laget över tjocke magen (storlekarna på kläder från tjejavdelningen är ju helt uppfuckade) så den får vi byta men jag han i alla fall få en liten halvkass bild på den.

Nu ska jag fortsätta mysa lite med min lille kille här och sedan blir han väl utbytt mot den äldre förmågan för det är ju fredag och ni vet väl vad det betyder...


Kommentarer
Postat av: Diana

Vino shitto, rajt fråm häll. :D Häppy frajdäj finisar! :)

2012-03-30 @ 17:52:43
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Tess

Härligt plagg, men håller med dig om att storlekarna på "tjejavdelningen" är helt tokiga. Tajt och smått.

2012-03-30 @ 21:55:52
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0