Skrik och panik

Efter att jag hämtat Vide på förskolan (som vi för övrigt fick skjuts ifrån eftersom Håkan glömt lämna vagnen i morse smartot) så har jag grejat och donat här hemma med tvätt, disk och resepackning som har förblivit ouppackad. Men allra mest har jag fått tackla en lång rad av vredesutbrott från Vides sida. Uj uj vilken skrikfest det har varit här. Varför detta skrikkalas kanske ni undrar, jo han fick ju inte se på Ice Age. Kattastrooooof! Världen går under! Vi har lite som regel här hemma att vi ser på film när det är dags för välling nämligen (nog för att välling och sängen hade varit bäst just nu så trött som han är). Som tur var kom Håkan hem och räddade mig och nu verkar humöret vara på topp igen. Phju!

Vällingfilm.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh det låter ju toppen :) Där skulle jag vilja jobba :)

Just nu har jag en paus från skolan för ska påbörja behandling för min ätstörning, ångest, depression i Mora. Får se vad som händer sen.

Kram

2012-03-27 @ 20:04:32
URL: http://fightforlife.bloggsida.se
Postat av: Sandra

Skrikfest, lät så lagom skoj...

Viljan kan vara bra stark ibland kan jag tro,

men skönt att du orka stå på dig ;)

2012-03-28 @ 08:29:06
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0