En liten statusuppdatering

Här har jag kraschat i soffan efter en arbetdag plus möte. Känns gött att vara tillbaka igen och få en vardag och framför allt att få lite annat att tänka på. Kanske kan allt snart bli som vanligt igen. 

Nu ska jag hur som helst bara slappa resten av kvällen och göra precis ingenting. I morgon jobbar jag kväll så jag ser fram emot en härlig sovmorgon, mysfrukost med Vide och en tripp på stan.
Får se om det blir något mer ljud från mig här i dag annars hörs vi i morgon.

Ni var förresten några som undrade hur brun jag har blivit efter resan. Ungefär så här: (vanligtvis smälter jag in i bakgrunden)
Hej trött tjej.


Kommentarer
Postat av: Mia

vilken otroligt underbar header!!

2012-03-28 @ 21:32:13
URL: http://fitnessguru.se/miasofia
Postat av: spiderchick

Måste säga att jag tokgillar nya designen!



Låter som att det blir en mysig dag imorgon :-)

2012-03-28 @ 21:42:35
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0