18 Maj

Hej på er!
Hoppas ni har haft en trevlig klämdag. Själv har jag jobbat och när jag kom hem var det ovanligt lätt att komma in eftersom Håkan tydligen glömde låsa dörren efter sig i morse. Hej och välkomna everybody liksom...
Jaja huset såg lika stökigt ut som det gjorde när jag lämnade det i morse så ingen större skada skedd med andra ord höhö.
Fast nu är det annorlunda för här har det minsann blivit städat från golv till tak (nåja) och en morotskaka har jag hunnit baka också för i morgon får vi kaffebesök mellan mina arbetspass. Trevligt!

Nu har i alla fall kråkan och jag gjort oss förtjänta av att slappa i soffan resten av kvällen och för en gångs skull gör vi (nästan) som alla andra och äter tacos...typ.

Tacopizza i ugnen

Tillbehör för tjugo...förlåt två personer.


Kommentarer
Postat av: August

Åh, tacopizza låter supergott! Vad har ni på den? Fasiken vad redig du är! Tur att ni bor i Kvänum (höhö) och inte i Stockholm typ, om Kråkan ska fortsätta glömma låsa:)

2012-05-18 @ 22:18:05
URL: http://enligtaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0