26 Maj

Hej på er!
Här sitter jag i soffan och dricker kaffe. Känner mig faktiskt pigg i dag trots kommunfest i går. Skönt!
Hade hur roligt som helst och det fina vädret gjorde ju sitt också. Underbart!
Jag ska väl slänga upp lite bilder här så småning om här har ni i alla fall en på mig när jag vrider armen ur led på ett stackars stolpskott som jag var tvungen att bjuda upp när vi körde snurra flaskan(?) Hoppas inte att någon märkte att ingen av oss kunde bugga...höhö

(Sen så kan ju ingen anklaga persiljan för att vara någon mästerfotograf direkt hähähä)
Nu ska jag sminka av mig spacklet, laga potatismos, slappa i soffan och ladda för trettioårsfest gånger åtta i kväll. Uj uj uj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0