En mer aktiv eftermiddag

Ja efter den här sjusovardagen (från min sida) så tog vi i alla fall tag i oss själva och kom ut på en promenad efter att Vide sovit middag. Vi gick gåsfarmarrundan (tror vi) drygt fem kilometer blev det i alla fall och jag tor att jag kanske möjligtvis (om jag inte fastnar här förstås) ska ut en sväng till senare.
Efter lite promenad och gungande i trädgården körde jag i väg kråkan till affären och kan ni tänka er att han kom hem med glass(!) Svårt att säga om det var jag eller Vide som blev lyckligast...

Nu fortsätter vi lite med städningen och snart är det även dags för en liten skit att gå och lägga sig. Håll tummarna för att han inte protesterar allt för mycket i kväll...fasoner han har börjat med. Tur att han är söt och underbar på alla sätt för annars hade jag lagt ut en på blocket för längesen höhö.

Kommentarer
Postat av: Emma

gudars vilka söta intensiva stora ögon! :D

2012-05-06 @ 20:20:48
URL: http://aiyanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0