11 November

Hej hopp!
Här har det varit änna dött i helgen men det beror till största delen på att jag har jobbat. En kanonhelg har det varit och i dag hade jag lyckan att bli bjuden på matlåda av kära kollegan. Görgött! Klockan fyra tog jag helg och direkt när jag kom hem så firade jag och Vide pappan med kexchoklad, djungelvrål och trisslotter och kan ni tänka er att han vann trettio spänn *tummen upp*.
 
Men mamman ska väl också få götta sig så här efter en hel jobbhelg så nu står det glass och skvaller på schemat. Hittade en half baked längst ner i frysdisken på Salles wohoooo! (det lönar sig att stå på huvudet och gräva höhö).
Fortsatt trevlig söndagkväll på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0