2 November

Nä nu får jag bryta tystnaden här vettja. Har varit fullt upp denna veckan känns det som med jobb, begravning, besök av kära mor osv så jag har inte hunnit med att blogga något vidare värst. Inte instagramma heller faktiskt. Nu har jag i alla fall tagit helg och jag har faktiskt ingenting planerat (ja ni läste rätt INGENTING) nästan så jag börjar bli lite rastlös höhö men jag hittar väl alltid någonting att sysselsätta mig med. Har i fall tusentals bilder (nej jag överdriver faktiskt inte) på datorn som måste sorteras och rensas. Högen har bara växt men nu kanske jag kan få den tummen ur röven. Framkalla lite bilder ska jag också passa på att göra. Vad hittar ni på i helgen?
 
En bild på mina älsklingar från förra helgen.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

jösses! vilka ögon! vackert foto :)

Svar: åh tack. Älskar den bilden :)
Kristin Sandgren

2012-11-03 @ 11:21:35
URL: http://aiyanna-aiyanna.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0