25 November

Hej och god förmiddag. Det blir lite av en repris från i går eftersom jag nu på morgonen ser att jag har fått ännu en följare. Jöses va sköj! Fast jag bloggar så dåligt för tilfället. Får blir skärpning på mig helt enkelt höhö.
Förresten har jag haft så olämpliga drömmar i natt. Jag tror det har att göra med vårat Johan Falk-marathon den senaste veckan. Fast det är inte kexet Frank Vagner som figurerar i drömmarna utan Seth rydell (!?) whaaaaat!
En blir ju nästan llite rädd för sig själv ibland.
 
Nu hinner jag inte sitta här och svamla mer för vi ska dra iväg till svärpäronen och rensa på deras vind. Får se vad vi kommer hem med för skojigheter.
 
Två små bilder från i går en på en glad ballongunge och en på våran skörd inne på delicato outleten.
Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: PL

Du har ju många följare :) Hur många läsare har du per dag?

2012-11-26 @ 16:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0