6 November

God eftermiddag nu är jag färdigjobbad för i dag och sitter och pustar lite i soffan och känner bebbe knö runt. Mysigt. Vad har hänt sedan sist då? En hel del faktiskt.
 
  • Måndag morgon på jobbet började med att vi upptäckte ett helt vattentäckt rum (vi snackar gummistövlar för att kunna ta sig in)
  • Jag har plågats av en halsbränna som inte är av denna värld.
  • Jag har lärt mig att Ica-reklamen med Stig o. co. har hållit på sedan 2001 (tack quizkampen!)
  • När jag bytte om på jobbet drog jag sönder mina mama-jeans (ni vet dom som jag redan har behövt sy en gång) i mudden. Ritch sa det och nu har ryggfläsket någon stans att ta vägen.
  • I morgon är jag ledig och har firat genom att måla naglarna!

Jag ger er törra (men färgglada) handen.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0