1 Oktober

Ny månad i dag då. Känns som att tiden äntligen börjar rulla på lite. Någonting som däremot inte rullar på är mina fogar. Dom känner sig änna låsta och mosade typ. Fy faan vad ont jag har nu! I morgon går jag in i vecka femton och det är ungefär då helvetet brukar bryta ut ordentligt så allt går ju enligt tidsplanen...hej ångest.
Är ledig i morgon så jag hoppas att  lite vila får ordning på skiten och att jag slipper vara en sur och gnällig kärring resten av graviditeten.
 
En invalid get ger tummen ner för foglossning.
 
 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Skickar några styrkekramar!

2012-10-01 @ 20:38:23
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Pernilla Chis

Kul att ha hittat in på denna blogg. Foglossning låter inge vidare. Så glad att jag slapp det! Lycka till med resten av graviditeten.

2012-10-04 @ 13:41:58
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0