16 Oktober

Go kväll!
Hade tänkt blogga i går kväll men jag var så jäkla schleten (och ändå var jag så crazy och lagade till tacos på en jävla måndag liksom) Vi äter ju aldrig tacos i det här hushållet men i går blev jag bara så akut sugen (ett nytt craving månne?) kunde liksom inte sluta äta heller. Moff moff.
Men nog om gårdagen. Den här dagen har gått i ett nafs bara och då har jag ändå jobbat till halv fem. Väldigt bra dag på jobbet och jag känner till och med att jag har lite energi över. Fast ändå satte jag Håkan i arbete i köket och satte mig för att läsa bloggar i stället höhö. Det gäller att använda den där extra energin till någonting viktigt liksom...
Nu väntar jag bara på att maten ska bli färdig men den tar sådan tid i ugnen så för att inte krevera totalt så hugger jag nu in på tredje biten kladdkaka för det var ju självklart det jag bakade i går som ni så rätt gissade.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0