En cräjzy Ullareds-resa

Go kväll go kväll!
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli färdig (om jag nu får ner någonting mer efter jättefikan hos fjällan) jag har varit på me&I-party och faktiskt vågat mig på att köpa ett set till bebben i magen. Kunde inte motstå! Vide fick ingenting den här gången för han köpte vi så mycket kläder till i går i Ullared.
 
Ja det har jag ju glömt att berätta. Det var ju lite av en upplevelse. Vi har ju varit där några gånger men aldrig lyckats hitta dit och hem utan att åka fel minst tre gånger och bli iväglurade på små grusvägar av gps:en. I går var inget undantag. På morgonen när vi åkte ner höll vi på att köra rätt in i ett stackars yrvaket jaktlag mitt ute i skogen och på hemvägen snurrade vi runt och kom fel hela tiden och stressen och paniken steg eftersom Håkan hade typ 1% batteri kvar på mobilen (mitt gick åt på ditvägen). Som tur var hade vi bytt bil med svärisarna så det blev till att damma av den hederliga gamla kartboken. Då jädrar kom vi rätt i alla fall och NU vet vi hur vi ska åka nästa gång i alla fall höhö. På ditresan måste jag även ha slagit något slags rekord i lågt blodsocker och knip av liten sprängfylld urinblåsa men efter att jag fick tömt blåsan så var jag på hugget och vilken tur att vi fick köa i fyrtiofem minuter så vi kunde klämma i oss varsin burgare på väg in på Gekås.
 
Här kommer några mobilbilder!
 Gillar man att köa ska man passa på att åka en helg i oktober eller november...
Fast då hinner man å andra sidan göra av med ännu mer pengar.
Fyndade massa bra grejor och här är jag iklädd Gekås-kläder från topp till tå. Älskar koftan! 150 spänn är ett jädrigt bra kap tycker jag.
Sedan är jag även mucho nöjd över Ture Sventon dvd:n som går varm just nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad roligt med Ullared =) Min sambos mamma,syster och brors fru har varit där idag. Jag fick tyvärr inte följa med den här gången då jag har BF på fredag o vi tyckte det vore liiite väl spännande ;) Dessutom hade jag väl inte ens orkat gå till ingången med tanke på den där kön ;D

Svar: Hehe det hade väl varit något att få värkar där mellan gångarna ;)
Kristin Sandgren

2012-10-21 @ 23:05:21
URL: http://mammatillpatricia.blogg.se
Postat av: Tess

Inte säsong att handla där nu. När vi var där för ett litet tag sedan var det mycket mer folk än då vi brukar vara dit (i maj). Själv föredrar jag det lite lugnare faktiskt :-) Och gps.. Vi kör med gammaldags blädderkarta vi :-) Då hamnar man aldrig fel :-)

Svar: ja vi var på våren innan Vide fyllde år och då var det luftigt i gångarna. I lördags var det jämntjockt höhö.
Kristin Sandgren

2012-10-22 @ 00:45:53
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: Agnetha

Å, jag älskar meandI! Jag råkade också handla till bebisen! :-o jag bara dog när jag såg brallorna med äpplet på röva! ;)
Jag fattar inte det här med Ullared jag. Men det verkar ju som värt det om man står i den där kön? ;)

Svar: Haha det var äpplebodyn och äpplet på röva-byxorna jag köpte! kunde inte motstå ;)Ullared är värt att köa för tro mig :)
Kristin Sandgren

2012-10-22 @ 07:56:33
URL: http://agnethasfundror.blogg.se
Postat av: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Skit snygg! Men herre! Under alla år på Ulla så har jag aldrig köat på detta vis!
Vi sak dit i dec, shoppa loss OCH sova över! Tjohoo!:)
Kram!

Svar: Första gången jag fick köa så också :) åh vad kul att sova över. Så jobbigt att gå upp tidigt för att åka bil flera mil.
Kristin Sandgren

2012-10-22 @ 10:20:08
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: sändy

satan va fölk! Fast det är ju änddå kul å åka dit ;)

2012-10-22 @ 12:05:40
Postat av: storasyrran

Jisses vilken fin kofta! Det var verkligen ett klipp!

2012-10-22 @ 19:49:56
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Jenny

SV: Javisst ;) Får bli en tur till våren istället - jag får försöka hålla ut tills dess ;D
Koftan ser förresten riktigt skön ut =)

2012-10-23 @ 10:23:51
URL: http://mammatillpatricia.blogg.se
Postat av: Sandra

Snygg kofta och riktigt bra pris =)

Var flera år sedan jag var på Ullared, får nog bli en tripp i höst, men helst utan kö då =)

Kram

2012-10-23 @ 12:21:13
URL: http://trainingbysandy.blogspot.com
Postat av: Nina

Fy, så jobbigt med all trängsel just den dagen då! Sist jag var där var en dag i augusti, precis när alla börjat jobba efter sommaren och var panka efter semestern. Hur bra som helst. Det var ingen trängsel någonstans och min ettåring sprang omkring och sparkade boll i gångarna... Men ni verkar ju ha kunnat fynda en massa ändå, kul!

2012-10-25 @ 12:53:40
URL: http://denvassastekniven.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0