15 September

God middag!
Det blev allt ordentlig fredag i går till slut. Kött potäter och en jädra massa brunsås fick mig allt att känna att livet var värt att leva igen höhö.
I dag har vi haft fullt upp vill jag lova. Eller det känns i alla fall så eftersom vi har hunnit med att åka på barnloppis nu på förmiddagen (kommer man utanför dörren redan före lunch någon gång så känner man sig av någon anledning sjukt effektiv) Det var väldigt svårt att hitta Videstorlekar om man som jag har noll tålamod och inte känner för att armbåga sig fram bland en massa folk men några fynd gjorde jag allt.
 
Två långärmade tröjor och en skjorta á tio kulor styck. Två feta tummar upp! (Jag var även tvungen att stödköpa två plagg av syrran men de hamnade visst inte på bild)
Det blåa på plaggen är egentligen lila men det är ju lite svårt att få färger rätt på bild.

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-09-15 @ 16:20:07
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: storasyrran

Fina kap!

2012-09-15 @ 16:26:29
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0