24 September

God morgon!
Efter en hel jobbhelg så är det gött med en ledig måndag. Jag och Vide sovmorgnade oss till nio i dag (jag vaknade inte ens av grannarnas takläggningsbrötande...) Sedan har vi myst med grötfrukost framför Bernard & Bianca i australien, som är Vides nya favoritfilm.
Jag råkade förresten sitta framför beckfilmen i går och då varnade dom ju känsliga tittare för skrämmande scener. Jag kanske är helt känslokall men de där kistscenerna rörde mig inte i ryggen. Däremot när en altandörr stod lite på glänt och en lampa vajade fram och tillbaka så kände jag för att kissa på mig och gömma mig bakom soffan(?)
 
I dag skiner solen så kanske att vi orkar oss ut på en liten promenad. Jo så får det bli för jag behöver nog ut och rasta lille "Gustav Vasa"...

Kommentarer
Postat av: PyretsMamma♥

Vilket charmtroll!

2012-09-24 @ 11:56:15
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0