29 September

God förmiddag på er!
Här har vi sovmorgnat oss ordentligt  och sedan kalasat på ost och champinjonomelett til frukost. Jag mår inte helt hundra i dag heller men det skiter vi i för jag är så sjukt rastlös. I går kväll förvånade jag mig själv genom att  googla "höstfint på trappen" (someone please call 911 liksom...) och i dag tänkte jag att vi drar till Skara och shoppar blommor. Jag har siktet inställt på limegrön ljung efter att ha läst ett inlägg inne hos underbara Clara och blivit inspirerad. Det här med att plantera i krukor är ju inte min grej direkt (det är ju min kära mor som brukar bossa över det) men nu är jag riktigt sugen på att pyssla lite...hm blir nästan rädd för mig själv. Jag antar att jag får ha direktlänk med mammsen medan detta pågår för säkerhets skull...
Jag får hålla er uppdaterade!
 
En trapp soon to be uppiffad!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Kul!

2012-09-29 @ 13:19:35
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0