6 September

God morgon på er!
Nu känner jag att det rycker lite i boggtån igen så får vi se hur det går.
Jag är ledig i dag och resten av veckan, solen skiner så humöret är på topp. En sovmorgon hade liksom fulländat dagen men givetvis valde viden att vakna redan 06.30. En kan inte få allt här i världen...
Hade för övrigt en nära döden upplevelse i går när jag skulle gå hem från jobbet. Nere i källaren där jag har mitt skåp satt det en enorm spindel på väggen och blockerade utgången (den var lika stor som min handflata och då överdriver jag inte ens)
Kände hellre för att gräva en tunnel ut med bara händerna än att ta mig förbi det där aset men till slut tog jag mod till mig och sprang förbi den med gråten i halsen höhö.
 
Och nej inget bildbevis på den som ni förstår så ni får en bild på Vide som i dag har valt kläder själv från topp till tå.
 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Han är ju bara för söt!

2012-09-06 @ 22:10:48
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Jenny

Jösses sikken söting han är! :)

2012-09-07 @ 12:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0