Lekparkshäng och kladdkaka

Hej på er!
Vi fortsatte dagen i hurtighetens tecken...typ. Efter maten gick vi ut på en promenad tillsammans med Hanna och lekte lite på lekplatsen. Kul tyckte både Vide och vi andra. Slänger upp lite bilder från det i morgon.
På väg hem halkade vi in på salles för att köpa lite lördagsgodis (det var bara löfte om godis som fick Vide att lämna lekplatsen frivilligt nämligen)
Väl hemma fikade vi på en kladdkaka som jag orkade baka innan vi gav oss ut (housewife of the year?).
Nu har Hanna gett sig av hem och jag tänkte ställa mig och sleva ihop en kantarellsoppa. Jo för vi har kantareller i frysen nu. Kan ni tänka er. Om det är vi som har plockat? Nä...men jag visste väl att någon skulle komma hitsläpandes med några påsar förvällda och färdiga bara jag väntade tillräckligt länge höhö. Tack kära svärföräldrar.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördag så hörs vi lite senare.
 
Åka linbana, jävla bra. Plocka svamp, inte så bra.

 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Wei! Snygg bild!

2012-09-15 @ 20:01:07
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Zofie

låter som en mysig dag :)

2012-09-16 @ 12:27:36
URL: http://zofieinaustralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0