Lurö del två

Här kommer del två från kick-offen på Lurö.
 
Vi hade ju lite fritid och jag och Nina gick på en promenad...

...och hittade en size zero-fisk.


Här har ni stugan som jag och några till hamnade i.


Fina kollegor.

Våran stuga stod precis vid vattnet och där kunde en ligga och slappa i en hängmatta.

Den här bilden är till dig Diana. Tyvär kunde jag inte komma in och dra i spaken...(jag och Diana har varit på läger på ön för hundra år sedan med våran gymnasieklass och då bodde vi i den här stugan)

Det blev dags för middag.

Svingod förrätt i form av västerbotten cheescake.

Älgkött till varmrätt.

Efterrätt!

Sedan lekte vi lite till och vi skulle flytta en pastapenne med hjälp av spagettistrån. Det var fan inte lätt och jag som inte kunde hålla mig för skratt heller haha. Roligaste tävlingen ever!

Månen sken (inte lätt att ta bild utan stativ men den här blev ju hyffsad)

Det vinnande laget fick varsin morot moahaha.

Sedan blev det inte mer kort tagna den dagen och den enda bilden som togs dag två var på frukostbuffén. Mysigt!

Lurö var precis hur mysigt som helst och maten var to die for. Åker mer än gärna dit igen.
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Hahaha fiint!! Å tack för stugkortet :D Kommer inte ihåg alls att det var så den såg ut höhö :) Kommer bara ihåg Erlings tält :)

2012-09-07 @ 14:22:29
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: Diana

Tack hjärtat! :) <3

2012-09-08 @ 11:00:02
URL: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0