1 April

Här kommer en liten uppdatering från bebisbubblan.
Vill först tacka för alla fina grattiskommentarer jag fått. Puss och kram till er alla!
Vi mår bra trots lite minus på sömnkontot. Det är ju lite muckel innan amningen kommer igång så det blir många timmar av streckammning. Trots att lillebror håller en del låda på nätterna så sover Vide som en stock och det är ju huvudsaken. Har bara kännt en aning babyblues än så länge men inte lika illa som med Vide då jag lipade konstant i flera dagar. Vi får väl hoppas att hormonerna är snällare mot mig den här gången.
 
Jaha nu låter det som en liten kille är på väg att vakna här brevid mig så det får sätta punkten för det här inlägget.
Vi hörs!
 
Så här fridfullt var det för bara några minuter sedan ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sändy

fin han ä! gött att ni mår bra:)

2013-04-01 @ 15:24:58
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Men åh, GRATTIS !! Har totalt missat att lillebror kommit ... så duktig har jag varit på att sitta vid datorn under påskhelgen.
Och jag ser att han är sin storebror upp i dagen lik :)
Kram

2013-04-01 @ 15:50:06
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Sandra

Gullunge ;)
Ta hand om er !!

2013-04-01 @ 20:45:16
URL: http://www.trainingbysandy.blogspot.com
Postat av: storasyrran

Ja jösses vad söt han är. Superlik brorsan!

2013-04-01 @ 21:26:26
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0