10 April

God morgon på självaste bf-dagen. Oj oj vad jag har hängt upp mig på detta datumet i nästan nio månader också har vi  i morgon redan haft honom hos oss i två veckor. Så kan det gå när inte haspen är på.
Jag har precis fått i mig lite frukost (en får vara glad om en hinner få i sig den innan det är dags att tänka på lunch höhö). Tänkte jag skulle visa några bilder från påskdagen som jag inte visat.
Vi firade lite hos mamma i sparlösa och pappa har som tradition när det föds barn att beställa en tårta (När Vide föddes så firade mormor 85 år och Vide tre dagar).
 
Vincents tårta.
Vi har typ ingen snö kvar här nere nu men då fanns det några få stackars kvadratmetrar i trädgården som täcktes av snö och det utnyttjades så klart till lite pulkaåkning.
Hej vad det går...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0