17 April

Hej på er!
Här sitter en svettig morsa vill jag lova.
Jag har för en stund sedan varit och lämnat Vide på förskolan och det gick ju inte helt smärtfritt (fast vi kom i alla fall i tid...).
 Morgonen gick jättebra och vi var ute i god tid och jag ammade Vincent precis innan vi skulle gå. Packade ihop båda barnen och Vincent skrek som en liten gris men somnade så fort vagnen började rulla. Yey tänkte jag och andades ut (i förtid).
När vi hade hunnit lagom långt så vaknade han igen och satte igång sirenen ordentligt och höll så på hela vägen till förskolan. Pust. Jag utvecklade säkerligen en och annan stressfinne under de tio minutrarna. Vide däremot står så fint på brädan och pratar om bilar och flygplan och det var inga problem med att lämna honom heller (som tur var).
 Lillsorken somnade givetvis direkt när vi kom utanför grinden igen och jag kunde äntligen andas ut på riktigt (men för säkerhets skull så höll jag ett högt tempo hem höhö).
Svängde in en sväng på Salles för att köpa sushi som jag hade tänkt unna mig men självklart fanns det ingen. Buhu! Så jag köpte tidningar och kakor i stället. Funkar det med.
 
Så värd detta nu alltså.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan då, då finns det inte en chans att det kommer höras från min mage med tanke på fettsäcken i fram, haha. Va och lyssnade i vecka 16 med Maya, men mycket hinner ju hända på2 veckor. Sen är det ju inte så långt till RUL, så kan ju egentligen vänta, men man är ju så himla ivrig av nån konstig anledning :p

Svar: Förstår att du är ivrig :) kom inte ihåg om det var v.13 jag lyssnade kanske till och med var lite tidigare. Hon förklarade då att embryot ligger bakom blygdbenet så det är princip omöjligt att höra så tidigt om man som du säger har lite extra "vaddering" ;) men be din bm testa tycker jag!
Kristin Sandgren

2013-04-18 @ 07:29:31
URL: http://desenastetankarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0