30 April

Hej bloggen!
Lite dött på uppdateringsfronten här men det beror mest på att jag med hjälp av mitt breda arsle välte ut ett helt glas vatten över min dator i söndags. Fick god lust att välta mig själv över ett stup när jag ändå höll på. Håkan var snabb med att stänga av den och plocka ur batteriet och sedan dess har jag hållt tummarna, dansat en regndans och offrat till diverse gudar för att datorn ska ha klarat sig trots sitt ofrivilliga bad. I dag vågade jag mig på ett försök och än så länge funkar den fint. Hurra.
 
Här kommer två bilder från i dag:
 
Vide passar på att plaska vatten högt och lågt när morsan sitter fast i amningsposition.
 
 
Lite utelek och såpbubbelblåsning för att lufta litet grinigt barn.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0