5 April

God middag.
För tillfället är det bara jag och lillsorken hemma för jag har skickat i väg kråkan och Vide på en välbehövlig klippning. Får se hur det går? Själv har jag inget tålamod längre till att göra det så nu får det bli Håkans och frissans huvudvärk.

Får se hur dagen blir i dag. I går satt jag fast i soffan med Vincent vid bröstet precis hela dagen. Han var väldigt missnöjd och det enda som hjälpte var att amma. Som tur var somnade han ordentligt vid 00.00 och jag fick vila mina stackars brön. Sedan ammade jag en gång till och sedan sov hela familjen till 09.30. Tack och bock nu känner jag mig fit for fight igen.

Powerammare med pingu i bakgrunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0