Bröllop!

Jag har ju helt glömt bort att visa vilken fin inbjudan jag fick hemlevererad för ett tag sedan:
 
 
Woho! Bästa formen av inbjudan helt klart! Äntligen får en gå på bröllop igen. Det enda krånglet är ju att jag måste hitta en klänning att ha på mig. Fast det är ju kul krångel såklart. Hittade faktiskt en klänning samma dag som jag fick inbjudan (jag tror knappt fjällan hann ut genom dörren innan jag satt med datorn i knät höhö). Dagen efter när jag äntligen ältat färdigt och bestämt mig för att beställa den så var den slut(!!!) *skrikgråt*. Så sökandet fortsätter...

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken jättefin inbjudan ;) Jag sitter med samma problem som du, hitta en klänning, hoppas både du och jag hittar nått tills dess :) kram pårej!

2013-04-16 @ 06:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0