Invasion

Japp här har det varit fullt ös eftersom kusinerna och mormorn har invaderat huset. Dom har suttit ute och njutit i solen medan en annan har suttit och marathonammat två timmar i sträck i soffan. Väldigt mysigt förstås men nu känner jag mig änna torrlagd. BVC har varit här också och lillfis har ökat 30g på två dagar. Tummen upp. Jag har förresten börjat fila lite på en förlossningsberättelse men det lär ju ta sin lilla tid att få klart den men den som väntar på något gott...

Fast just nu är det mamma som skapar det största kaoset höhö.


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack och grattis till er lilla påskpresent också! Har varit lite fast i den berömda bubblan men nu ska jag läsa ikapp. Ska bara slita ögonen från den lilla sussande saken i famnen först... Hade glömt hur mysigt det är!

2013-04-05 @ 11:01:01
URL: http://logikenligtjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0