28 Augusti

Hej hej hemskt mycket hej!
I dag har vi haft en för jädra bra dag. Jag, mamma och kottarna drog en veva till Skövde för att undertecknad skulle hetsspringa runt som en yr höna på jakt efter en väska att ha på bröllopet på lördag (nejdå, inte aaaalls ute i sista minuten). Om jag hittade någon? Naaaaaaj! *lip* men det ordnar sig ändå får vi tro. Däremot hittade jag massa annat bra så som fina bodysar och pompoms till Vincent, färglada galgar och ett styck vattenfast mascara (eftersom jag med all säkerhet kommer fulgrina ihjäl mig på ovan nämnda bröllop).
Barnen skötte sig exemplariskt och Vide ville till och med gå runt i affären utan mig och titta (saaaay whaaaaat?)
Nu får det vara nog med parenteser på ett halvår tror jag.
 
Kan ni förresten fatta att den här lilla ögonuppspärraren blir fem månader i dag?! (jag kan det då inte) oooops...

Kommentarer
Postat av: Julia

Du måste uppfostrat dem väl om de gillar att gå i affärer. Jag har inte lyckats lika bra tyvärr. Kaos varenda gång.

Stora killen (vad är det som händer med tiden?), vilka ögonfransar!

Svar: hehe uppfostrade vette sjutton tror bara att dom är födda filbunkar hehe :)
Kristin Sandgren

2013-08-31 @ 18:41:14
URL: http://logikenligtjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0