4 Augusti

Hej och god morgon.
I dag tänkte jag börja kabla ut lite bilder ifrån Faleknbergstrippen men jag tänkte först vara lite jävlig och hålla er på halster genom att slänga ut de sista bilderna från skåneresan som ej hunnits med. Så går det när en slarvar med bloggandet så här i semestertider höhö.
Så dag tre av skåneresan kommer här:
 
Det började ju som vanligt med frukost i det gröna.
Mys med mormorn.
Sedan packade vi in oss i bilen för att besöka den campingen vi alltid bodde på förr när min familj var här.
Vi var såklart tvugna att leka en stund på lekplatsen. Oj oj vad jag har sprungit här många gånger som liten.
Jätteskoj tyckte Vide.

Vi trotsade den molntyngda himlen och gick ner till stranden.
Några tokar badade men vi nöjde oss med att doppa fötterna.
...och gräva i sanden.
Lagom till vi packat ihop oss igen så kom solen fram och det blev klarblå himel och skitvarmt. Typiskt.
Vi åkte och shoppade lite men enda bilden vi har från det är den här halvätna bullen.
Dagen avslutades sedan med middag och trevligheter hos moster Neta och Lasse.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahahaha du vet vad jag gillar! ;D har en till kattklänning som jag inte visat än! Härliga bilder, ser ut som ni haft en skön semester! :)

2013-08-04 @ 11:15:24
URL: http://www.moonlightdrive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0