5 Augusti

God morgon.
Eller god och god.
Jag är så trött så inget kaffe i världen kan kicka igång mig i dag. Vide har mått dåligt i natt och kräkts. Stackars lilla gubben man vet ju bara själv hur vidrigt det är. Vet ej varför han har kräkts men han hade en krånglig dag i går och var grinig mest hela tiden och vägrade äta. Kanske mådde han dåligt redan då? Han sover fortfarande så vi får se hur han mår när han vaknar.
 
Den andra lilla plutten vaknade klockan 07.30 och det var egentligen min tur att ha sovmorgon men eftersom Håkan har haft hand om Vide i natt så låter jag självklart honom sova vidare. Nu sitter jag här och kämpar med ögonlocken och baljar i mig mugg numero dos av den härliga svarta bryggden och hoppas på att piggna till. Vi hörs lite senare!
 
En piggelino och ett trötto.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0