Kräftskiva

Ja i lördags var det då dags för kräftskiva och här kommer några bilder.
 
Vi kom lite tidigare för att hjälpa den stackars stressade värdinnan att göra iordning. Dukade bordet fint med hushållsrullar, krondill och värmeljus band annat.
Ta kooooort på oooooss vrålar mamma.
På kräftskiva måste man ju ha hatt (förövrigt höll Vide igång på studsmattan hela kvällen inann han stensomnade på soffan)
Snyggt sällskap till bordet.
Ett glatt gäng kräftätare.
Diana visar upp sin, enligt henne, kassa kamera med mysko blixt.
Mamma och Diana.
Mörkret föll så det var ju tur att vi hade hängt upp julgransbelysningen.
Jag och mamma.
Syrran.
Diana och Ida.
Myspys.
En livs levande Andreas Carlsson imitatör.
Värdparet i all sin prakt.
Jenny och skogen.
Finis!
Filtarna kom fram i kylan.
Visst ser det ut som att jag har skitlångt hår här? Det är alltså Jennys hår som smälter in i min kaluffs men det kanske vore något att satsa på?
Häj häj!
Jonny fick kanske en kräfta innanför kalsipperna?
Jag syrran och Jenny (jag ser väl lagom bitchig ut men skit samma).
Här pågår någon form av dans skulle jag tro höhö.
Tack allihop för en trevlig kväll!
Fler bilder från spektaklet hittar ni på Dianus blögg!

Kommentarer
Postat av: Diana

Haha finfina bilder!! :D Så kul å träffa er! Snart igen för faen!!<3

2013-08-26 @ 17:35:18
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: Mamma

Vilka kanonbilder!

2013-08-27 @ 16:00:37
Postat av: Malin

Ser ut som ni hade en kalaskul kväll, fint när mörkret fall på!

2013-09-05 @ 06:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0