Sånt där ytligt krafs

Ja det är lurigt det där när man sitter med datorn i knät om kvällarna och ugglar. Helt plötsligt har man lekande lätt klickat hem en massa bröte från H&M. Hoppsan Kerstin.
 
Jag kan ju som tur är skylla på att jag fortfarande inte får plats i så värst mycket kläder i min garderob. Det är framför allt brist på byxor i rätt storlek och med detta i åtanke så klickade jag hem så mycket som...noll par byxor...eeeeh. Däremot så tog jag det vuxna och mogna beslutet att köpa en höstjacka som går ner över rumpan och med en stor luva så kan jag knata fram och tillbaka till förskolan hela hösten utan att frysa. Kände att jag behövde ett komplement till skinnjackan *inkasserar vuxenpoäng*.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0