Sommarens längsta dag

Ja guuuuuuuuud vad lång den här dagen har varit. Inte på något negativt sätt alltså den har bara kännts så himla lång. Vädret har varit kanon så vi har varit ute nästan hela dagen. Mamma kom ju hit också så vi gick en lång promenad som både innehöll provtagning och lekparkshäng.
Kvällen har varit lite halvhektisk för min del eftersom jag fått natta båda barnen själv eftersom kråkan är uppe på taket och harvar. Han är kvar där uppe fortfarande och stör väl med all säkerhet varenda granne på gatan mitt idol-myset muöhöhö.
Båda barnen var i alla fall lagda redan klockan 19.45 *ger mig själv en hig five* så jag kunde i lugn och ro krypa upp i soffan med kakburken under armen och med gott samvete också för i morgon ska jag tydligen till gymmet med fjällan. Jo ni läste rätt. Sist jag befann mig i (på?) ett gym måste väl har varit en mensdag i högstadiet där jag fick nöta på en motionscykel i stället för att simma. Sååååå hör ni inte av mig här på ett par dar så har jag väl fastnat i en roddmaskin, brutit knävecken på ett löpband eller bara kolavippat rätt och slätt.
 
Två mystroll tidigare i dag ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha om du bryter knävecken blir jag fan imponerad;)

Svar: men inte förvånad va? ;)
Kristin Sandgren

2013-08-20 @ 21:24:13
Postat av: Maja

Haha det kommer att gå skitbra! Väntar spänt på uppdatering från sjukhuset ;)

2013-08-21 @ 13:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0